Sara Šoukal
Umetnost procesa: umetnica na preizkušnji

Improvizacisjko gledališče je v svoji biti umetnost “biti tukaj in zdaj”, sama narava improvizacije je, da se z vsakim naslednjim trenutkom, korakom, besedo, prizorom, poslovimo od prejšnje ideje in pozdravljamo novo. Improvizacijsko gledališče je hkrati umetnost procesa kot tudi slavljenje trenutka. Sama narava improvizacijskega gledališča je tudi ta, da se z vsako predstavo poslovimo od nje, saj je neponovljiva. V nasprotju s slikarkami_ji, pisatelji_icami, filmom, kjer so produktni “končni” in lahko avtorji_ice pokažejo svoje slike, knjige, celovečerce, improvizacijsko gledališče nima končnega produkta. V resnici je končni produkt proces, v katerega povabimo publiko, ter se tako razgalimo in hkrati ustvarjamo performativno vrednost ustvarjenega.

Vsak konec je namreč nov začetek, tako pravijo. Od česa se poslavljamo, ko zapuščamo zgodbo, idejo, človeka, sebe…in … Zakaj? Sara se v svoji prvi improvizirani solo predstavi poslovi od soigralcev in se sooči z praznino, ki jo le-ti pustijo. Kako jo ta praznina obogati, kaj ji da, kaj ji vzame, koga in kaj sreča, ko ostane sama? S pomočjo glasbenika se spusti v neznano, in postavlja več vprašanj kot odgovorov. Pri predstavi Umetnost procesa: umetnica na preizkušnji gre za plod dolgoletnega raziskovanja in ustvarjalne poti ene od najbolj vrhunskih in mednarodno priznanih ustvarjalk improvizacijskega gledališča na našem področju. Gre za vrhunski izkaz trdega dolgoletnega dela, ki prevprašuje kako daleč gre ustvarjalka_ec lahko pri izpopolnjevanju svoje obrti in čemu se mora odreči oziroma od česa vsega se mora posloviti. Predstava bo tankočutno ohranjala ravnovesje med dostopnostjo, ki jo preko ranljivosti omogoča format gledališke improvizacije, a hkrati odpirala vprašanje kako zahtevna je v resnici lahko ta umetniška zvrst.

Sara Šoukal - umetnica na preizkušnji

Gre za vrhunski izkaz trdega dolgoletnega dela, ki prevprašuje kako daleč gre ustvarjalka_ec lahko pri izpopolnjevanju svoje obrti in čemu se mora odreči oziroma od česa vsega se mora posloviti. Predstava bo tankočutno ohranjala ravnovesje med dostopnostjo, ki jo preko ranljivosti omogoča format gledališke improvizacije, a hkrati odpirala vprašanje kako zahtevna je v resnici lahko ta umetniška zvrst.

Uprizoritve

Za trenutni mesec ni predstav.